Job 361 van 940


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende Boekhouding - Internationaal Bedrijf


Functie

Heb je reeds een eerste werkervaring binnen een gelijkaardige functie achter de rug? Spreekt een brede functie binnen een familiale werkomgeving jou wel aan? Lees dan zeker verder!

Momenteel is Pensaert & Partners op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker om het financiële team te versterken bij een vooraanstaand bedrijf regio Roeselare. Met meer dan 30 jaar ervaring in de financiële dienstverleningssector en ondersteund door ongeveer 200 toegewijde medewerkers, draagt dit bedrijf dagelijks bij aan een succesvol verhaal. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die jaarlijks een omzet van meer dan €40 miljoen genereert!



Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?

  • Je staat in voor de dagelijkse administratieve boekhoudkundige taken binnen deze organisatie.

  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de ontvangen rekeninguittreksels.

  • Je zal afwijkingen opsporen en de oorzaken hiervan identificeren.

  • Je draagt zorg voor het corrigeren van fouten in het systeem en je dient verzoeken tot rechtzetting in.

  • Je zal de termijn kwitanties boeken en de verzending verzorgen.

  • Je werkt nauw samen met de collega's van het finance team waar je altijd bij terecht kan met al jouw vragen.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een opleiding binnen een financiële/economische richting gevolgd of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt reeds een eerste werkervaring binnen een gelijkaardige functie achter de rug.

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en je durft communiceren in het Frans.

  • Je hebt kennis van het MS-Office pakket en je hebt een analytische ingesteldheid.

  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een aantrekkelijk bruto salaris: €2.400 - €3.600 / maand afhankelijk van jouw ervaring.

  • De kans om op 4/5de basis aan de slag te gaan.

  • Groepsverzekering zodat je al een mooi bedrag opzij kan zetten voor later.

  • Maaltijdcheques om dagelijks te genieten van een heerlijke lunch.

  • Hospitalisatieverzekering die jou beschermt tegen medische kosten.

  • Een aangepast opleidingsplan om jouw persoonlijke groei te stimuleren.

  • 26 vakantiedagen volledig vrij te kiezen om er even tussenuit te gaan.

  • Flexibele uren om een gezonde work-life balance aan te moedigen.

  • Leuke teambuildings en afterwork activiteiten zodat je voldoende kan ontspannen na een harde werkdag.

  • Een unieke opportuniteit binnen een familiale werkomgeving met een vlakke structuur en een aangename werksfeer!

Solliciteren